Alweer een dode in Limburggggg

Afbeelding

Voor de verandering weer eens een berichtje uit Dagblad de Limburger. Toen ik gisteren druk aan school bezig was bleef er maar een helikopter boven mijn huis rondcirkelen. Achteraf bleek dat er (voor de tweede keer al binnen dit half jaar!) een dode man was gevonden bij ons in de buurt.. Lekker! 

Als ik de straat waarin ik woon uitfiets, kom ik onder een tunneltje door waarover het spoor loopt. Het hele stuk wat naast het spoor liep was afgezet. De politie verwachtte hier sporen te vinden. De man is op een bekende ‘hangplek’ gevonden en met een misdrijf om het leven gebracht. Zijn identiteit is nog niet bekend

Ik ben benieuwd wie deze gezelligerd mag zijn en hoe hij om het leven is gebracht. Zolang het niet in m’n achtertuin vind ik het prima dat er een aantal criminelen worden opgeruimd op deze manier. In het artikel stond dat het lijk niet vanuit de trein te zien was en dit mag van mij ook zo blijven. 

R.I.P. 

Geschreven door: Lieve

Bron: Dagblad de Limburger

Geef een reactie

