Happy end of the world!!

Het foutje in de Maya kalender was al lang gevonden, maar ik blijf erin! Happy end of the world! The long awaited day is here! En wat vind ik het heerlijk dat ik vandaag mag bloggen.

Toen ik startte met de lerarenopleiding Engels (2008) lieten ze in onze welkomst-speech weten dat we maar kort zouden kunnen genieten van ons behaalde diploma. Maar nu, vier jaar later is het een heel ander verhaal. De wereld vergaat vandaag (als het goed is) helemaal niet en ik ben met een andere opleiding begonnen.

In plaats van chaos en paniek op straat en angst dat de wereld vergaat, staat mijn dag vandaag gewoon in het teken van school en schoonmaak en gaat mijn leven gewoon door zoals normaal. Het lijkt erop dat wij, in ons leven, het vergaan van de wereld helemaal niet mee ga maken. Doomsday Preppers over de hele wereld zullen moeten blijven preppen en het zo goed mogelijk door geven aan de volgende generatie.

Geschreven door: Tessa Hoogendoorn

Voor meer informatie: http://plazilla.com/wat-gebeurt-er-op-21-12-2012

Geef een reactie

